Bedford's autumn.


Wróciłam! Po miesiącu, po wielu wiadomościach, że moi 'czytelnicy' czekają na nowy wpis zjawiam się. Przepraszam za tą ciszę, teraz postaram się poprawić. 
W UK ciągle cieszymy się słoneczną, piękną jesienią z czego jestem bardzo szczęśliwa i staram się wykorzystywać każdy dzień na spacery z moim nadpobudliwym psem. Oby trwało to jak najdłużej bo kocham widok złotych drzew!
 Dzisiaj spędziliśmy rodzinne popołudnie w Bedford. Po załatwieniu kilku spraw ruszyliśmy na shopping i zdecydowanie tego było mi trzeba! I w końcu zaopatrzyłam się na zimę, a najbardziej cieszy mnie fakt, że kupiłam kurtkę na dziale dziecięcym dzięki czemu zaoszczędziłam i kupiłam sobie torbę -  grunt to być przedsiębiorczym! :D Wy już gotowi na mroźne dni?


Ale koniec już pisana zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć poniżej, trzymajcie się! :*

37 komentarzy:

  1. I bardzo fajnie! czekam na kolejne posty Kochana, Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zazdroszczę :P

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. |Oh, Anglia to zupełnie inny klimat niż Polska. Na wyspach wszystko wydaje się być piękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny mają klimat w UK, jeszcze nigdy tam nie byłam, chyba pora to nadrobić
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie! ♥ Wytrwałości w dalszym pisaniu :D
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jak ja zazdroszcze takiej pogody! U mnie mrozy juz sa i troche sniegu juz lezy :c
    Piekne zdjecia! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  7. UK jest na mojej liście marzeń :) piękne zdjęcia, mam nadzieję, że kiedyś pochwalę się swoimi!
    Korzystaj dalej z pięknej pogody z nadpobudliwym psem :D
    Buziaki i zapraszam do mnie - smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. my zawsze jesteśmy gotowe na mroźne dni hehe :)
    Skąd szalik na czwartym zdjęciu?
    Obserwujemy ♥
    Nasz blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bedford? :) Hm... To niedaleko mnie, ja jestem z Luton. A i w Bedford kiedyś byłam, jak załatwiałam sobie NIN. ;)
    Skąd dokładnie jesteś? Może kiedyś wybierzemy się na kawę? :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tą kurtką to bardzo ekonomicznie! :D

    Pozdrawiam :)
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :). Przedsiębiorczość to bardzo cenna cecha. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w Danii deszcz i zimno, wiec zazdroszcze! Super zdjecia ! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz się fajnie! W Polsce niby też słonecznie, ale dość zimnawo, przynajmniej u mnie na Śląsku ;) Piękne fotki przywiozłaś! Pozdrowionka :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super zdjęcia ! fajnie być w UK:)
    obserwujemy:)? dopiero zaczynam

    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcia!
    zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com
    mile widziane komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia! Jak byłam w UK to strasznie mi się tam spodobało i z chęcią bym tam jeszcze wróciła nie raz <3
    Zapraszam do siebie ;) .Nowy post z cukierkami <3. Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, moja ciocia mieszka niedaleko tego miasta ;)) Piękne zdjęcia!

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia, przedostatnie najbardziej mi się podoba <3
    to gratuluję złapania takiej okazji :) dwie rzeczy cieszę jeszcze bardziej :D
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Może nie całkowicie, ale jestem coraz bliżej gotowości na zimę! Szczerze mówiąc ja się już na dziecięcy dział średnio nadaję, a przecież jeszcze nazywają mnie dzieckiem haha
    Świetne zdjęcia :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia i na prawdę wspaniały klimat :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przedsiębiorczość przede wszystkim :) Ja też lubie oszczędzać, kupując na dziale dziecięcym.

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia, czuć aż ten klimat! Mega mi się podoba :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia, klimatyczne ♥
    świetny szal i płaszczyk masz :3
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne i bardzo klimatyczne zdjęcia :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia i fajny post! :) Wracaj do pisania :))
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia i fajny post! :) Wracaj do pisania :))
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe zdjęcia :)
    http://simplybywiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog i zdjęcia są wspaniałe;)
    zapraszamy do nas http://justbasicstyle.blogspot.com/
    zachęcam do ocenienia zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za banana na twarzy, którego wywołał Twój komentarz!
Jeżeli podoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych, a jeśli Twój blog przykuje moją uwagę, także go zaobserwuję :)